Pomoc – najczęściej zadawane pytania
Dostęp do treści
Konferencje on-line
- Jakie wymagania powinien spełniać komputer, aby móc obejrzeć konferencję on-line?
- Jakie łącze powinno być zapewnione do oglądania transmisji konferencji on-line?
- Czy konferencję on-line mogę oglądać także na telefonie i tablecie?
- Dlaczego w czasie oglądania konferencj on-line transmisja zatrzymuje się (buforuje)?
- Dlaczego słyszę dźwięk, a nie widzę obrazu?
- Dlaczego widzę obraz, a nie słyszę dźwięku?
Dostęp do treści
- Dlaczego muszę podać numer PWZ, żeby zobaczyć treści w serwisie (np. konferencję on-line)?
- Niektóre treści i materiały promocyjne w serwisie msddlalekarzy.pl przeznaczone są tylko i wyłącznie dla osób wykonujących zawód lekarza i posiadających ważne Prawo Wykonywania Zawodu (numer PWZ) na podstawie art. 57, u.1, pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne.
Konferencje on-line
- Jakie wymagania powinien spełniać komputer, aby móc obejrzeć konferencję on-line?
- Komputer powinien posiadać procesor klasy Intel Core i3 i lepszy oraz 2GB RAM i oprogramowanie Adobe Flash Player w wersji co najmniej 11.2.
- Jakie łącze powinno być zapewnione do oglądania transmisji konferencji on-line?
- Minimalna przepustowość łącza przeznaczonego do transmisji to 8 Mb/s. Transmisja nadawana jest w trzech jakościach:
- SD - bitrate: 3Mbps,
- HQ - bitrate: 5Mbps,
- HD - bitrate: 8Mbps.
- Czy konferencję on-line mogę oglądać także na telefonie i tablecie?
- Transmisja dostępna jest także na urządzeniach mobilnych z systemem iOS (iPhone, iPad) oraz tabletach i telefonach z systemem Android, wspierających HTML5.
- Dlaczego w czasie oglądania konferencj on-line transmisja zatrzymuje się (buforuje)?
- Przyczyną prawdopodobnie jest słaba przepustowość Twojego łącza internetowego. Pozamykaj wszelkie niepotrzebne przegladarki oraz programy obciążające połoczenie internetowe (np. downloader'y, komunikatory) i spróbuj ponownie.
- Dlaczego słyszę dźwięk, a nie widzę obrazu?
- Przyczyną jest zbyt niska przepustowość Twojego łącza internetowego. Pozamykaj wszelkie niepotrzebne przeglądarki oraz programy obciążające połączenie internetowe (np. downloader'y, komunikatory) i spróbuj ponownie.
- Dlaczego widzę obraz, a nie słyszę dźwięku?
- Sprawdź, czy jest włączony dźwięk w komputerze.